Sekadar berkongsi bahan bantu mengajar untuk guru dan tips berguna untuk anda semua.

KERTAS SOALAN RAMALAN MATEMATIK UPSR, PMR DAN SPM 2010

KERTAS SOALAN RAMALAN MATEMATIK 2010<klik sini>
Assalamualaikum & Salam sejahtera,

Adakah anda sedang mencari....
@Kertas Soalan RAMALAN Matematik 2010 ?
@KOLEKSI Kertas Soalan PERCUBAAN NEGERI Seluruh Malaysia?
@KOLEKSI Kertas Soalan Peperiksaan SEBENAR 2003-2009?
@KOLEKSI Kertas Soalan Percubaan BERASRAMA PENUH (SBP)?
@KOLEKSI Kertas Soalan Percubaan MRSM?

Jika Ya!Tindakan anda adalah tepat��..


Tahukah Anda!
@90% Pelajar Cemerlang Matematik mengatakan mereka mengulangkaji dengan membuat latih tubi Soalan-soalan Peperiksaan SEBENAR tahun-tahun lepas secara berulang-kali
@Kebanyakan pelajar TIDAK TAHU Soalan mana perlu didahulukan dan Soalan mana perlu dikemudiakan untuk dijadikan latihan.
@Kebanyakan pelajar TIDAK TAHU bahawa Soalan Peperiksaan sebenar hanya dipusing - pusing sedikit sahaja dari sebelumnya.
@Kebanyakan pelajar TIDAK TAHU bahawa Soalan Peperiksaan Percubaan Negeri,sbp dan lain2 adalah Soalan Ramalan dan Soalan latihan terbaik untuk dijadikan bahan latih tubi.
@Kebanyakan pelajar tidak didedahkan dari awal soalan-soalan BERTARAF PEPERIKSAAN.Tidak semua buku latihan di kedai-kedai buku berkualitidan ada sesetengah soalan latihannya tidak setaraf pun dengan soalan peperiksaan.


Penyelesaianya
Kami memahami kehendak anda. Dalam usaha memantapkan pemahaman pelajar dalam subjek Matematik, kami di telah memperkenalkan ebook Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 bagi Semua peringkat iaitu Matematik Moden dan Matematik Tambahan bagi SPM,Matematik PMR dan juga Matematik UPSR.Selain kertas soalan ramalan kami juga akan membekalkan kepada anda koleksi soalan-soalan percubaan negeri dan soalan soalan peperiksaan sebenar secara PERCUMA untuk anda.!!


Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila KLIK SINI

Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support