Sekadar berkongsi bahan bantu mengajar untuk guru dan tips berguna untuk anda semua.

GeniusXtra Pil Minda Yang PAling Berkesan..PARA GURU DIJEMPUT JADI AGEN



Salam,
Kali ini saya ingin berkongsi pengalaman tentang penggunaan Pil Minda. Rasanya anda pernah dengar tentang GeniusXtra. Sebelum saya bercerita dengan panjang lebar tentang produk ini. saya ingin bercerita tentang keberkesanannya dahulu. Anak saya dan beberapa orang jiran serta para pelajar saya telah menggunakan produk ini. Apa yang saya lihat apabila masuk botol kedua, keberkesanannya mula dilihat. Berikut adalah dapatan saya sendiri terhadap mereka yang menggunakan produk ini.

KES 1 Anak-anak saya

Selepas makan pil ini pencapaian mereka dalam peperiksaan semakin baik. Pada peperiksaan yang lalu, ketiga-tiga anak saya berjaya meraih A dalam semua subjek dan kesemuanya mendapat tempat pertama!!. Sebelum ini pencapaiannya tidaklah seperti ini.

KES 2 Anak Jiran Saya

Anak jiran saya ini adalah lelaki Ijat kami panggil..selalunya selepas balik sekolah kerjanya adalah main basikal..sampai ke petang..Ibu bapanya risau tentang perangainya. Selepas menggunakan Geniusxtra, Ijat kini semakin fokus kepada pelajaran..dia juga tidak lagi berbuat bising di dalam kelas. Banyak guru yang hairan..apabila mereka tahu bahawa Ijat memakan geniusxtra..maka mereka pula membelinya untuk anak-anak.

Kes 3 Anak saudara

Anak saudara saya adalah kembar..berusia 4 tahun..masalahnya percakapannya pelat dan laju sehingga kami langsung tidak memahaminya. Apabila memakan Geniusxtra, pelatnya mula berkurangan dan percakapannya pula tidak lagi laju..kini ibunya baru saja order botol tambahan..

Ini adalah kes yang saya lihat sendiri..anda boleh lihat banyak lagi testimoni di sini

Saya bukanlah meminta anda membeli di sini..tetapi anda membeli terus dari Syarikatnya..Anda juga boleh menjualnya dan meraih keuntungan RM10 perbotol..jika anda beli dengan jumlah yang banyak ( sekurang-kurangnya 50 botol )

Apa itu Geniusxtra?
*merupakan rumusan sukrosa dan kombinasi garam tisu biokmia yang diproses menggunakan teknologi AFTL yang berperanan menghasilkan produk minda inovasi terkini yang berkesan memecah kebuntuan dengan membekalkan getaran ketenangan dan meningkatkan keupayaan bio-elektrik pada minda seseorang.

Pengasas Geniusxtra ialah Dr. Mod Yusoff Hussin.

Baiklah jika anda ingin mencubanya bagi membantu meningkatkan prestasi para pelajar anda..anda klik pada gambar di atas atau di bawah ini..Anda boleh order secara online..Produk akan dihantar terus ke rumah anda....sebab jika anda mencarinya di kedai-kedai..memang tak jumpa sebab tak ramai yang menjadi agennya..Ini juga peluang untuk anda menjana sedikit wang..bayangkan jika anda berjaya menjual 50 botol maka anda akan meraih keuntungan sebanyak RM500.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support