Sekadar berkongsi bahan bantu mengajar untuk guru dan tips berguna untuk anda semua.

Cara-cara bina blog

Tahukah anda membina blog khususnya blogspot yang percuma seperti blog saya ini adalah sangat mudah? Saya pasti ramai yang masih kurang mahir untuk membina blog. Jadi bagi membantu anda maka saya sertakan beberapa panduan membina blogspot. Panduan ini adalah percuma sahaja tak perlu bayar. Harapan saya dengan adanya panduan ini anda mampu untuk membina blog sebab saya dulupun tak tahu membina blog.. tapi saya hentam jer sampailah berjaya. Perlu diingatkan bahawa panduan ini adalah bagi peringkat asasnya sahaja. Jika anda ingin memantapkan lagi ilmu anda tentang blog boleh beritahu saya. Nanti saya cuba bantu anda. Dulu saya ada ambil upah bina blog ni..tapi tulahkan jadi cikgu ni masa 24jam tu macam kejap jer..Ehh dah panjang benar celoteh saya kali ini..anda tentu dah bosan? so sebelum anda beralih ke blog orang lain maka saya berilah panduannya..pstt..Ini hanya untuk orang yang datang ke blog ni sahaj tau.Rahsiakan yer..hi..hi..hii

DOWNLOADLAH..SAPA-SAPA PUN BOLEH
Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support